onze opdrachtgevers
|
Politie Utrecht
In het kader van de introductie van een nieuw systeem binnen het Politiekorps, werd een vijftigtal Kerninstructeurs benoemd. De Kerninstructeurs waren verantwoordelijk voor het intrainen van het nieuwe systeem aan hun collega’s binnen het Korps.
Om hen daarin zo goed mogelijk te faciliteren heeft Zoet Training & Advies voor alle Kerninstructeurs van het Politiekorps Utrecht een training Didactiek voor kerninstructeurs verzorgd. |
XL Studentenuitzendbureau
Zoet Training & Advies heeft veel ervaring in de arbeidsmarktbemiddeling. Vanuit die ervaring verzorgt Zoet diverse trainingen voor XL Studentenuitzendbureau. In onderling overleg wordt de ontwikkel,- en opleidingsbehoefte vastgesteld. Vervolgens ontwerpt Zoet de trainingen (of een andere interventie) en voert deze uit. Tevens heeft Zoet maatwerktrajecten uitgevoerd.
Algemene salestechnieken, relatie opbouwen en beheren met je klanten. Individuele trajecten
|
|
C&A Binnen C&A Nederland wilde men het thema Verzuimbegeleiding opnieuw op het netvlies van alle storemanagers krijgen. Zoet Training & Advies werd gevraagd hieraan een bijdrage te leveren. Op advies van Zoet is, in samenwerking met C&A en Chielmedia, een bedrijfsfilm gemaakt over Verzuimbegeleiding binnen C&A Nederland. De film liet het thema verzuim vanuit verschillende invalshoeken zien. Bij de start van iedere training werd de film getoond, om het thema Verzuimbegeleiding op een uniforme wijze bij alle leidinggevenden te introduceren en de verwachtingen voor iedereen helder te maken. Alle Storemanagers en Assistent Storemanagers (ca 200 man totaal) zijn door Zoet Training & Advies 1 dag getraind in Verzuimbegeleiding. |
|
Manpower Zoet Training & Advies heeft veel ervaring in de arbeidsmarktbemiddeling. Vanuit die ervaring verzorgt Zoet diverse trainingen bij Manpower Uitzendorganisatie; een van ’s werelds grootste uitzendondernemingen. De trainingen die Zoet verzorgt, zijn qua inhoud zeer uiteenlopend. The First Challenge Dit is een training voor nieuwe medewerkers, om hen zowel op vaardigheidsniveau alsook op kennisniveau te faciliteren in de uitvoer van hun functie. Sales trainingen - Succesvol bezoeken afleggen; - Omgaan met verschillende klanttypen;- Verschillende sales technieken. Klantbeleving Trainingen in het kader van een nieuwe/aangepaste werkwijze binnen Manpower. |
|
Staatsloterij In het kader van de verdere professionalisering van de afdeling HR binnen de Staatsloterij is Zoet Training & Advies gevraagd om op interim-basis mede invulling te geven aan het project In/Door/Uitstroom. Hierin was Zoet verantwoordelijk voor het schrijven van beleidsvoorstellen rondom de functionele resources bij in-, en uitdiensttreding. Daarnaast heeft Zoet verschillende processen beschreven en de implementatie van bovengenoemde zaken voorbereid. Tevens verzorgde Zoet Training & Advies de training Leidinggeven aan jezelf en je team binnen de Staatsloterij. “Jennifer Zoet! Als ik aan trainingen denk dan denk ik aan Jennifer: recht door zee, geen flauwekul, met begrip en rechtvaardigheid. In alles hoort Jennifer de onderliggende problematiek of opgeworpen obstakels. Vooral voor middel management is Jennifer de aangewezen persoon om gedrag te veranderen, zodat het effectief wordt. Jennifer is daarbij respectvol en altijd eerlijk; de enige manier wat mij betreft om medewerkers op een hoger plan te krijgen. Ik zou haar zeker voor elke organisatie aanbevelen.” Ton Keunen Manager HR Staatsloterij |
|
|
Portaal - Train de Trainer Portaal is een van de grotere woningbouwcorporaties in Nederland. Verspreid over een aantal grote steden zorgt Portaal in Nederland voor de huisvesting van ruim 56.000 huishoudens. In Veenendaal is het Portaal Service Centrum gevestigd, waarin diverse organisatiebrede ondersteunende diensten aanwezig zijn. Hier bevind zicht ook de afdeling Training, waar een viertal trainers werkt. Samen zijn zij verantwoordelijk voor het trainen & opleiden van zowel nieuwe als ervaren medewerkers.
Zoet Training & Advies is gevraagd een ontwikkeltraject op te stellen en uit te voeren om de trainers nog vaardiger te maken in het ontwikkelen en uitvoeren van trainingen. Frank Legdeur, Manager Huurderservice Portaal |
|
Deli XL - Leidinggeven voor het Lager Kader Deli XL is een foodservice groothandel voor alle professionele keukens die hun klanten, gasten of patiënten lekker eten willen serveren. Voor Deli XL heeft Zoet verschillende op maat gemaakte trainingen verzorgd. Klantgericht telefoneren
Gericht op het vergroten van bewustwording en vaardigheden voor klantgerichtheid van de medewerkers van de klantenservice.
Leidinggeven voor het lager kader
Theorie & vaardigheden op het gebied van leidinggeven voor het lager kader Effectief communiceren
Gericht op het vergroten van bewustzijn en vaardigheden op het gebied van de eigen communicatie. Voor medewerkers van verschillende afdelingen.
|
Ymor - Presentatietechnieken & Producttrainingen
Ymor is een pragmatische IT dienstverlener in de markt van Application Performance Management.
Zoet Training & Advies heeft, in samenspraak met de directie van Ymor, diverse trainingen ontwikkeld en verzorgd onder de algemene noemer communicatie. Presentatietechnieken voor consultants Gericht op het vergroten van de vaardigheden in het geven van presentaties aan collega’s of klanten Producttraining voor consultants Gericht op het beter kunnen verwoorden van de dienstverlening & producten van Ymor.
Intaketraining voor consultants
Gericht op het voorbereiden van de consultants op een intakegesprek bij de klant voorafgaand aan detachering. |